Onze Dieren

Ben je op zoek naar een nieuwe huisgenoot?

Onze dieren wachten op een nieuwe kans op een mooi leven. Je kunt hier alvast kennis maken met de dieren in onze opvang.
Onze dieren zijn allemaal bijzonder; ze hebben allemaal hun eigen verhaal, hun eigen karakter en hun eigen wensen. Maar één ding willen ze allemaal: een gelukkig en liefdevol, verzorgd en onbezorgd leven bij een nieuw baasje!
Je kunt ze hieronder, ieder met hun eigen wensenlijstje, vinden.

Dierenwensen

Onze dieren willen nog maar één keer in hun leven naar een nieuw thuis verhuizen. Hun wensen zijn daarbij voor ons het uitgangspunt. Als belangstellende vragen we je goed te bedenken of je daar aan kan en wil voldoen.

Een adoptie is niet voor even, maar voor het leven. Lees daarom ook zeker eerst even onze pagina Dierenwensen om teleurstellingen achteraf te voorkomen.

Verzorging

Wil je eerst nog meer lezen over de dieren en hun verzorging en alles wat er verder nog bij komt kijken? Heel verstandig! Ga dan eerst naar onze pagina Verzorging dieren.

Adoptieprocedure

Heb je overal goed over negedacht? Kan en wil je een dier van ons adopteren en kun je aan hun wensen voldoen? Ga dan naar de pagina Adoptieprocedure en lees daar hoe een adoptie in z’n werk gaat. Stuur ons vervolgens een e-mail met de gevraagde informatie en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Foto's van en informatie over onze dieren!

Vriendje is gereserveerd

Charlie is gereserveerd

Gijs is gereserveerd

Pip is gereserveerd

klik op de foto voor een vergroting

Loekie zoekt nieuw baasje of gastgezin

Stichting True Colors
Katten- en Konijnenopvang
Waddinxveen
06 – 2720 7779
info@stichtingtruecolors.nl
www.stichtingtruecolors.nl

Bankrekening:
NL39 TRIO 0254 7005 78

Openingstijden:
Op afspraak

Contact:
Per e-mail of whatsapp

Donaties aan onze stichting zijn van de belasting aftrekbaar.

Nieuwtjes over ons vind je op onze Facebookpagina.