Onze Konijnen

Ben je opzoek naar een nieuwe huisgenoot?

Onze dieren wachten op een nieuwe kans op een mooi leven. Je kunt hier alvast kennis maken met de konijnen in onze opvang. Onze konijnen zijn allemaal bijzonder; ze hebben allemaal hun eigen verhaal, hun eigen karakter en hun eigen wensen. Maar één ding willen ze allemaal: een gelukkig en liefdevol, onbezorgd en verzorgd leven bij een nieuw baasje!  Je kunt ze hieronder, ieder met hun eigen wensenlijstje, vinden.

Konijnenwensen

Wij hebben tijdens de opvang een band opgebouwd met onze dieren. Ze zijn ons erg lief en daarom wensen wij hen het allerbeste plekje dat er voor hen bestaat. Het is dus niet zo, dat je bij ons zomaar even een konijntje kan komen ophalen. Nee, we bekijken per dier wat het beste bij hen past, maar ook wat bij jou en jouw situatie past.

Zo voorkomen we zoveel mogelijk teleurstellingen achteraf voor zowel jou als voor de dieren.

Op onze pagina Konijnenwensen kun je lezen wat konijnen in het algemeen nodig hebben. In de beschrijving per dier staat ook nog een persoonlijk wensenlijstje.

Adoptieprocedure

Wil je een konijn van ons adopteren en kun je aan hun wensen voldoen? Ga dan naar de pagina Adoptieprocedure konijnen en lees daar hoe een adoptie in z’n werk gaat. Vul daar vervolgens het informatieformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Verzorging

Wil je eerst nog meer lezen over konijnen en hun verzorging en alles wat er verder nog bij komt kijken? Ga dan eerst naar onze pagina Verzorging dieren.

Foto's en informatie over onze konijnen!

Hier vindt al onze lieve konijnen die een baasje zoeken. Bij elk konijn vindt u een omschrijving.

Pluis is geadopteerd

klik op de foto voor een vergroting

Index

Wie zijn wij

– De stichting
– De vrijwilligers

Info | advies en links
Vermiste dieren
Verzorging dieren
Help mee
Met dank aan

Over de dieren

Alle nieuwtjes over onze dieren vind je op onze Facebookpagina.

Katten- en Konijnenopvang
06-27 20 77 79

Donaties aan onze stichting zijn van de belasting aftrekbaar.